مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-18حوادث

مفقود شدن یک کوهنورد در اثر ریزش بهمن از کوه کرکس 


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز گفت: بعد از ظهر امروز یک نفر از اعضای گروه کوهنوردی بر اثر ریزش بهمن در کوه های کرکس نطنز مفقود شد.

- ایسنا/اصفهان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز گفت: بعد از ظهر امروز یک نفر از اعضای گروه کوهنوردی بر اثر ریزش بهمن در کوه های کرکس نطنز مفقود شد.

نور محمد موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک گروه کوهنوردی از شهرستان خمینی شهر اصفهان امروز به قصد صعود به قله کرکس نطنز به این منطقه وارد شدند که متاسفانه گرفتار بهمن شدند که در اثر آن یک بانوی کوهنورد مفقود شده است.

رییس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: در حال حاضر 2 کوهنورد حادثه دیده به پایین کوه منتقل شدند که دچار مصدومیت هستند و یک نفر دیگر نیز در محل حادثه حضور دارد و در حال کمک به امدادگران است.

وی تصریح کرد: بیش از 30 امدادگر از امداد و نجات شهرستان نطنز، اعضای هیئت کوهنوردی شهرهای نطنز و بادرود و همچنین اعضای تیم خمینی شهر در حال جستجو برای یافتن کوهنورد مفقود شده زیر بهمن هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده بر اثر سقوط بهمن در یک نقطه از کوه کرکس، ارتفاع برف انباشته شده به بیش از 10 متر رسیده که این موضوع عملیات امداد و نجات را با مشکل روبرو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقود شدن یک کوهنورد در اثر ریزش بهمن از کوه کرکس 

مفقود شدن یک کوهنورد در اثر ریزش بهمن از کوه کرکس